Mücevher Hakkında Herşey...

Lusso Style

Prenses Diana'nın Mücevherleri - Lusso Style | Mücevher Blogu | A Jewellery Blog

1 Eylül 2012 Cumartesi

Prenses Diana'nın Mücevherleri



      Prenses Diana 31 Ağustos 1997, yani 15 yıl önce dün bir trafik kazasında hayatını kaybederek sevenleri üzüntüye boğmuştu.

     Aradan çok zaman geçti belki çoğu kimse hatırlamamıştır, basında da yer almadı sanırım. Ben de tesadüfen bir araştırma yaparken farkettim bugün ölüm yıldönümü olduğunu...Şöyle bir baktım eski fotoğraflarına...

     Tabii algıda seçicilik, hemen gözüm mücevherlere kayıyor...Prenses Diana'nın mücevherlerinin birkaç fotoğrafını derledim sizler için...


Meşhur safir yüzük

       Şimdi gelininin parmağını süsleyen safir taşlı nişan yüzüğü. Hatta bu modele adını bile vermiş...Diana yüzük...













       Ve daha pek çok fotoğrafı var aslında...Çoğunda inci  ve safir taşlı mücevherleri görüyoruz. Sadece pırlantalı, ya da zümrütlü yakutlu mücevherleri de varmış ancak genellikle safir ve inciyi kullanmış. 




       Safirin bazı hristiyan mezhepleri için kutsal olduğunu okumuştum bazı kaynaklardan...Prensesin safiri çok tercih etmesinin sebebi belki inanç, belki de kişisel tercihtir bu konuda çok bilgiye sahip değiliz ama şu bir gerçek ki inci asaletin simgesi ve prenses bunu çok önce keşfetmiş...



Huzur içinde yat Prenses...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyorum:)
(Hesabınız yoksa anonim seçeneğini işaretleyin, aksi halde yorumlarınız ulaşmaz.)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...